sobota 30. června 2018

Odawara v modrofialovém

Je tu červen a období deště a také daně. Letos se mi daně zvýšily. Z 3600 jsem se dostala na 7400yenů měsíčně...Nevadí...nejsou to zase takové peníze...Letos jsem se rozhodla, že si splním své sny, takže poslušně hlásím 16. června mě čeká "ajisai vláček" povedlo se mi získat rezervaci a pojedu navečer...takže ajisai budou nasvícené. To mě teprve čeká. A teď hurá do Odawary.


Na výlet jsem vyrazila s indickou rodinou. Znám se s paní a jejím synem. Paní je moje nejlepší kamarádka v práci. Je vystudovaná učitelka, takže máme shodné názory na spoustu věcí. Nakonec obě máme děti ve stejné škole. Jejího manžela neznám, nicméně můj syn ho má hodně rád. Pokud někam s kolegyní jdeme, tak její manžel jde s námi (snad dobrovolně) :-) 


Nejprve jsme se šli vyřádit do dětského parku, kde se děti svezly na různých vozítcích. Pak jsme dali oběd a nakonec hurá na ajisai matsuri. Bylo horko, opravdu peklo. Myslím si, že letošní léto bude peklo na zemi. Opravdu bych se měla zamyslet nad svojí váhou...:-)


Ajisai aneb Hortenzie je nádherný keř. Kvete v mnoha barvách od bílé, přes modrou, růžovou a fialovou a tak nějak rezonuje s obdobím dešťů. Prostě to k sobě pasuje. Sama miluju slunečnice, ale ajisai je pro mě druhá nejoblíbenější rostlina. 



Prohlídku ajisai jsme zvládli během hodiny, vzhledem k vedru a blížícím se deštěm jsme si udělali takový půldenní výlet...Příště společně vyrazíme na Tanabatu (star festival) 7. července :-)
Dalším spotem, který můžu doporučit je Enoshima, Kamakura- Hasedera, Hakusan i zde můžete najít ajisai v plné kráse, ale pospěště si, letos je tepleji, než loni a ajisai budou rychle odkvétat, už jsou v plném květu, takže pokud se chystáte na ajisai matsuri, tak je lépe jít dřív, 
bude platit: kdo pozdě chodí... Takara

Žádné komentáře:

Okomentovat