pátek 17. srpna 2018

Himawari matsuri aneb slunečnice sem, slunečnice tam...

Slunečnice prostě miluju...

Takže jsem si nemohla nechat ujít slunečnicové slavnosti. Nevím, čím to je ale letos kombinace žlutá s hnědou je moje nejoblíbenější kombinace...Zvláštní, nikdy předtím jsem takový vkus neměla...Jsem fanda modré a fialové, ale letos jsem i do této včelí kombinace...jen to nemám v průzích...:-) to je asi jediné, co mi ještě chybí a mohla bych se stát bumble bee:-)




Na slunečnicové matsuri jsem vyrazila s kamarádkou Nini, s kterou jsme v kontaktu přes 4 roky. Byla jsem překvapená jak moc se zlepšila v podstatě jakoby vymizela její thajská identita a chovala se snad i lépe než Japonky. Prostě byla soooooo Japanese...byla jsem překvapená, protože jsem se vydala jinou cestou...Vydala jsem se cestou jít s proudem, když je to nezbytně nutné, ale jakmile je jen malá šance, pak si dělám věci prostě po česku...Mám oproti Thajkám a Filipínkám zjevnou nevýhodu, i kdybych se snažila, tak prostě nezapadnu...na základě vzhledu...Plastické operace v budoucnu neplánuji...Takže no stress



S Nini nás pojí přátelství od doby, kdy jsme obě chodily do jazykovky a na rozdíl od ostatních kontaktů, ty naše opravdu opravdu přetrvaly a jsme v kontaktu celé 4 roky, i když sporadicky ale snažíme se...




Bylo to zvláštní být zase v Zama City a zjišťovat kolik se toho změnilo. Musím říct, že ze Zama City se stává centrum dění v Kanagawě, protože je zde spousta vymožeností od onsenů, špičkové nemocnice s English speaking staff až po největší AEON v Kanagawa Prefection. Navštívila jsem i náš původní dům, kde bydlí ex...ale vše při starém...neobtěžoval se ani otevřít...Jeho volba...Mě už to ani moc netrápí...

Žádné komentáře:

Okomentovat