sobota 4. srpna 2018

Hvězdičkové Slavnosti 2018

Tanabata tak jako každý rok v Hiratsuka...
Ten den jsme museli s kolegyněmi do práce, takže to dopadlo tak, že ráno jsme vyrazily na slavnosti a odpoledne do práce...Celkem náročný program...Nicméně bylo na co se dívat.


Letos to bylo jen letem světem a jedna z věcí, která je stejná každý rok, je že peněženka dostane zabrat, protože stánky s různými serepetičkami je prostě na každém rohu...


Vždy je opravdu nice vyrazit s rodinou a přáteli ven a prostě jen chill out. Před prací nebo i po ní...:-) Jsem ráda, že jsem ve své poslední našla pár hodně dobrých přátel. Doufám, že se budou mít fajn a budou spokojení (i když o tom velmi pochybuji vzhledem k situaci)


Vedle stánků s " věcmi, které nutně musíte mít" i když to není pravda:-) stejně tak zde nabízejí různé stánky s aktivitami pro děti, což je super...dětičky se vyřádí...samozřejmě, že i zde peněženka bude hrát roli. Za jeden den i s obědem jsem tady nechala asi 20 000 yenů (cca 5tis Kč) Nedá se nic dělat...V poslední době jsem celkem rozhazovačná...:-( Měla bych se nad sebou trošku zamyslet.


Je to až neuvěřitelné, jak malej roste, už to není mimino, ale pořád ještě není nezávislý a v postatě mě moje káčátko následuje úplně všude a je to jako bych měla ocásek. :-)


Nejsem nijak zvláště společenská, zvláště v poslední době jsem vyčistila sociální sítě a adresář a zjistila, že mám mezi 20-50 aktivních kontaktů a pouze polovinu můžu nazvat přáteli. Nevím, ale asi jsem vstoupila do střední dospělosti...Přesto jsem ráda za každého jednotlivého človíčka, který nějakým způsobem obohacuje můj život...ne po materiální stránce, ale po emocionální a sociální...


Už je víceméně jisté, že Sendai Tanabata matsuri letos opět nedám. Nevadí, pořád je šance příští rok a myslím si, že pokud se mi finančně bude dařit i nadále, tak budeme v pohodě...Tak nám držte pěsti...



1 komentář: