čtvrtek 22. srpna 2019

Dovolenková demoverze

Tak jsem zase jednou nevycházela s penězi...jak už bývá mým dobrým zvykem haha...
No změnila jsem práci a poslední výplata byla v červnu a další výplata bude až 15. srpna no a do té doby musí člověk nějak přežít, takže letos jsme byli u moře jen jeden den. Vybrala jsem si ten nejlepší den na slunění, takže spálená jsem dost. Začínám si myslet, že ochranný faktor 50 nic neřeší. Malej je nespálenej a já jsem opět jako rajče...


Nevadí. Letos jsme se vypravili do Atami. K tomu místo mám blízko. Atami je spot, který se vyplatí navštívit kdykoli v roce. V létě jsou to pláže v zimě jsou to horké prameny. Navíc z Kanagawy je dostupnost velmi dobrá, za necelé dvě hodiny jste na místě a už se kocháte místními suvenýry. Co se pláží týče, tak rozhodně ve srovnání s Enoshimou se jedná o luxus. Ovšem i Atami se skloní před Shirahamou o tom žádná. Letos jsem měla rezervaci na Shirahamu, ale nakonec jsem ji zrušila z finančních důvodů.



V situaci, kdy musíte odložit platbu daní z nemovitostí (40 000), uhradit poslední poplatech za zdravotní pojištění (24 000) a dále hradit městské tax, které tentokrát přišly dříve a rozdělené do tří splátek (3krát 25000) sečteno podtrženo 140 000yenů k uhrazení do konce března, tak v této situaci nebude rozumné vyhodit 30 000 za hotel a víkend u moře. Zvolila jsem levnější variantu. Jednodenní výlet (vlak stál 3000 tam a zpět) takže pohodička.  Vedle jednoho dne u moře jsme provozovali bazén na zahradě. Takže celkově nenáročné volno. Já nevím, co to poslední dobou se mnou je, ale zbavuji se čím dál víc věcí a zjišťuji, že se dá žít takřka "bez věcí"... Prázdniny typu domácí bazén, jeden den v Atami a důkladný úklid, tak jsem strávila letošní Obon week. Byly to jen tři dny a z toho jeden den bylo slunečno, další den bylo zataženo a poslední den střídavě svítilo a pršelo. Takže jsem ráda, že jsme hned první den vyrazili do Atami.



Malej moře miluje. Už celý týden vyprávěl ve školce, jak pojede k moři až se učitelky začaly ptát zda opravdu pojede k moři...jj, moře bylo v plánu, ale takhle nadšeného jsem ho neviděla. Pravda, k moři jezdíme už od jeho půlroku, takže je zvyklý...



Jak jsem už zmínila, já jsem spálená, takže jsem se druhý den moc nehýbala a teď už jen píšu článek a uklízím. Plány jsem měla vskutku velkolepé, ale bohužel změna práce tentokrát přišla tak, že mi ruply nervy...a dala jsem výpověď ihned...a až pak jsem řešila zda budu mít práci a peníze...haha...



Jsem šílená...haha...ne vždy je to, "že štěstí přeje připraveným" naopak poslední dobou se ukazuje, že můžu bý připravená, jak chci a příležitost se stejně neobjeví..."happy go lucky" to asi nejlépe vystihuje moji povahu...ale přiznám, že tentokrát jsem měla opravdu super kliku...:-)



Teď už si jen přeji abych v této práci vydržela, protože plat je víc než slušný a já bych si ráda udělala nějaké finanční rezervy. Kromě toho bych si ráda konečně dovybavila domeček...velmi neskromná...v tuhle chvíli mám smlouvu na půlroku a budu se snažit dostat prodloužení smlouvy od ledna. Snad to klapne...Už se mi nic nového hledat moc nechce...

Žádné komentáře:

Okomentovat