úterý 30. dubna 2019

Nemophila aneb baby blue eyes

Po delší době jsem si splnila sen...Moje sny jsou z větší části cestovatelského rázu...a protože jsem se potýkala s různými problémy, tak jsem moc necestovala, proto GW a navíc prodloužený je vítaným zpestřením oproti dennímu, pracovnímu shonu...už pár let zpátky jsem si objevila Hitachi Seaside Park nejde o žádný převratný objev v Tochigi prefektuře, jedná se o velký a oblíbený park...Hlavní atrakcí parku jsou květiny a to květiny v každé roční době...




Od narcisů, tulipánů, přes sakury, ajisaje, slunečnice, kochiu, suzuki trávu, atd. atd...Byla jsem zde už dvakrát, ale pouze na podzim, kdy se Miharashi vrch zbarvuje do červeno-růžova. Je to nádherná podívaná. Nicméně tomu zdatně konkuruje pohled na Miharashi vrch v záplavě modři. To je zásluhou květiny zvané Nemophila nebo také "baby blue eyes". Právě za tou modří jsem se vydala...




Z Kanagawy je to celkem štreka, takže jsme vstávali už ve 4 hodiny...a právě 4 hodiny nám trvala cesta vlakem. Přestupovali jsme jen celkem třikrát, takže v celku pohodička. Nakonec jsme přijeli na místo a čekala nás cesta autobusem. Samozřejmě nabízejí pas směr tam a zpět za 1000 yenů a autobus, který je přímým spojením s Parkem...nicméně nával na ten bus je takový, že se vyplatí jet autobusem městským, který sice zastavuje v každé stanici, ale není na něj nával, takže si sednete a je levnější 800yenů tam a zpět...cesta autobusem trvá jen 20 minut, takže to není až takový velký rozdíl a ztráta času je minimální.




Samozřejmě Golden Week  je ve znamení "stěhování národů", takže jsem očekávala nával v parku a moje předtucha se naplnila. Hlava na hlavě a lidí tolik, co kytek :-) Seaside Park byl hojně propagován vTV, takže bylo jasné, že se tam vypraví spousta lidí, kteří byli zlákáni reportážemi o tomto parku...Nedalo se nic dělat, ale naštěstí narváno bylo jen u Miharashi vrchu dále v parku se šlo volněji...Kromě květin a početných stánků s jídlem je tu i pár atrakcí pro děti...Malý se tedy vyřádil a máma si přišla na své...začínám přemýšlet o novém místě, které bych ráda navštívila...
Vidím to na Tohoku, Aomori nebo Hokkaido...Tak uvidíme...Takara

Žádné komentáře:

Okomentovat