pondělí 28. února 2022

Zápisky z cest: Kawaguchiko a Fuji

Patřím k nešťastníkům, kteří když jedeu na Fuji, tak tam žádná Fuji není. Je to tak a to se stalo i v místě Kawaguchiko. Navštívili jsme Izu-Hakone Park. Celou cestu jsem viděla Fuji z vlaku. Ale jak jsem vystoupila z vlaku začalo se zatahovat, takže rychle k jezeru než Fuji zmizí docela. 


      

U jezera jsem byla cca 20 minut, pak se nebe úplně  zatáhlo a Fuji zmizela za mrakem. A bylo po Fuji. Co můžete dělat. Tak zaprvé Fuji zdálky je lépe vidět v létě. Zblízka je lépe vidět v létě, protože sníh často splyne s oblohou a za oblačného dne sníh splyne s oblohou. Zvlášť když fotíte jen na smart phone. 

No a další radou je, kontrolovat počasí na celý den. A jet pouze za jasného počasí. Ne když je oblačno, protože risk, že mraky zakryjí Fuji, je vysoký. Samotné jezero se dá obejít kolem dokola a je lemováno malými svatyňkami 7 šťastných bohů, ale jinak hlavním spotem je Fuji, takže na Fuji bez Fuji je to máloo. Obejdete jezero a dál tam nic není. Můžete přejet na jiné jezero, protože v dané oblasti je jezer celkem 5. A prostor kolem Fuji se jmenuje oblast 5-ti jezer, ale rozhodně doporučuju, pouze za dobrého počasí. 


V budoucnu bych ráda vzala děti na Fuji san, protože kolem Fuji san je spousta květin a slavností. Moje oblíbená je slavnost skalniček, kam jsem jela s A. a ráda bych jela příští rok, pokud finance dovolí. Uvidíme. Mějte se krásné. Takara


1 komentář:

  1. Ono se to na pohled nezdá, ale obejít pěšky celé jezero je docela štreka. Ale na Fuji jsem měl docela kliku a když za těch šest dní, co jsem u jezera pobýval jedinkrát opravdu poctivě zmizela, právě jsem sestupoval po jejím úbočí :-).

    OdpovědětVymazat