neděle 7. listopadu 2021

Owakudani aneb vulkanická oblast v Hakone

Owakudani je oblast kolem kráteru, který byl vytvořen po výbuchu hory Hakone kolem 3000let zpátky. Je to specifická oblast, která je aktivní i dnes. Občas jsou hlášena bezpečnostní výstrahy. Pamatuju, že asi 4 roky zpátky tu byl level 4 Emergency. 

Jsou tu horké prameny, kde koupou slavná černá vejce.Říká se, že když sníte jedno, tak si prodloužíte život o sedm let. A proč jsou černá? Za to může sulfur ve vodě. Skály kolem jsou žluté a síra je vidět už zdálky, stejně tak i cítit. Některým lidem se dělá ze sirných výparů špatně, proto probíhá hlášení o stavu výparů a pokud to kouří hodně mají připravenou Emergency room. 

Z Owakudani je výhled na Fuji san, ale jak je u mě zvykem, všude kde je možné vidět Fuji, tam já ji neuvidím. To je jisté. Takže jsem se spokojila s onsen tamagem nebo-li kuro tamago nebo-li černé vejce. Pořídili jsme pytlík 5 za 500 yenů. Tzn. 5 vajec za 100 Kč. Snědla jsem 3 takže to by mělo být plus 21 let. 

Z Gory se vydáte lanovkou na Sounzan a ze Sounzan další lanovkou-gondolou do Owakudani. Z Owakudani se vydáte  další lanovkou do Togendai, kde se nalodíte na lodičku a ta vás doveze přes jezero Ashinoko, a pak už jen pěšky do Hakone Jinja. Celý výlet trvá celkem 4.5 hodin, takže jeden den na Hakone je víc než dost. 




Cestování po Hakone je snadné, můžete vzít i kočárek, protože všude je dost místa, pouze v Hakone Jinja narazíte na schody, jinak si užijete dobré kočárkování. Doufám, že vás článek zaujal a já se budu těšit zase příště. Takara



5 komentářů:

  1. Z fotek je vidět, že kluky černá vejce vysloveně zaujala :-). Kousek nad Gorou jsem kdysi pár dní pobýval a i černá vejce jsem ochutnal, protože komu by bylo líto pár jenů za takové pěkné prodloužení života, že? Ale na Fuji jsem taky neměl štěstí a ani jeden ze zde strávených dnů jsem ji neviděl, musel jsem jí vyjít naproti a jet odtud do Gotemby :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi moc odvážná,že cestuješ i s chlapci. Jsou asi moc hodní.
    Přeji krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Dá se to s nimi. Hlavně oba jsou vychovávaní na pobyt venku, tak není problém.

      Vymazat
    2. Přeji vše nej do nového roku 2022!!!

      Vymazat