sobota 10. března 2018

Yunishikawa Onsen a okolí

Yunishikawa Onsen je rekreační oblastí. Sama o sobě není velká a atrakcí zde je poskrovnu. Takže vyjádřeno "stručně a jasně" skoro nic tu není, ale kdo hledá, ten samozřejmě najde. I třeba v sousedství. Do Yunishikawa Onsenu jsme přijeli hlavně kvůli sněhovým lucerničkám, ale protože jsme strávili noc na hotelu, tak jsme přemýšleli nad plánem na další den. V blízkosti hotelu je Opičí hora a na tu jsme se vypravili.




Z hory jsme viděli celou oblast jako na dlani. Hory, lesy a městečka kolem. Prostě nádhera. No a Opičí hora to jméno nosí oprávněně měli jsme možnost krmit opičky. Musím říct, že opice nepatří mezi moje oblíbená zvířata, ale malé opičky byla opravdu roztomilé. Malýmu se opičky moc líbily, takže jsem si říkala, že jsem našla novou školku pro malého, protože by mezi ně zapadl. :-) 





Po té jsme se vypravili do parku zaměřeného na miniatury a to konkrétně miniatury nejznámějších staveb světa. Takže hurá "letem světem" byl to zvláštní pohled, ale vše precizně vyrobené do posledního detailu.  V místním suvenýr shopu jsem narazila na českou bonboniéru a taky na "tofife" k tomu jsem se nedostala už zhruba 6 let. 




Vzpomínka na mnoho ztracených životů a začátek postojů "my versus oni"...:-(:-(:-(








Součástí World Town Square je samozřejmě i iluminace a superhrdinové. Tenhle krabí strážce mě rozhodně zaujal. Škoda, že jsme park navštívili jen za dne, ale byla neděla a v pondělí se chodívá do práce, takže nebylo zbytí.


Rodinné Foto :-D


Nikuman aneb knedlík plněný masem. Tyhle jsou moje oblíbené i když jsou z plastu. :-)


Byl to pěkný víkend i když na malého toho bylo moc a byl hodně utahaný. Takže ve speciálním expresu už jen zachrápnul a byl klid. :-) Takara

Žádné komentáře:

Okomentovat