čtvrtek 22. března 2018

Srdcová záležitost: Kawazu Zakura

Kawazu Zakura, hmmmmmm, i tu jsem letos prokoučovala, protože jsem se stěhovala. Bylo a stále je s tím x-starostí, hlavně počítám jako blázen abych vyšla v pohodě. Věděla jsem, že březen a duben budou krizové, a že co se financí půjdu až na nulu. Je to dané tím, že malej před svými 3. narozeninami skončil v nemocnici. Angína s horečkou přes 40 způsobila, že se začal třást nepřetržitě po 3 minuty, naštěstí třes měl po celém těle, ne jen část těla, což by indikovalo, že se mu virus dostal do mozku. Takže jsem si oddechla. Nicméně stěhování s prckem na antibioticích není žádné terno, takže jsem byla ráda, když se u nás zastavil Y. s narozeninovým dárkem pro malého. Jak jinak vláčky! Takže jsem se mohla věnovat stěhování a chlapi si hráli s vláčky.



Měli jsme v plánu vyrazit na Kawazu Zakury, ale bohužel směny Y. vychází blbě a mně finance leží v hlavě, takže jsem výlet nechtěla riskovat. Místo toho jsem se rozhodla hrábnout do šuplíku pro fotky, které jsem nepublikovala nebo publikovala, ale mám je ráda.



Kawazu Zakura je divný název, co si budeme povídat. Nicméně označuje růžovou odrůdu sakury, která kvete v pořadí jako druhá za "atami sakurou" Atami sakura začíná kvést už v půlce ledna, zatímco Kawazu zakura kvete od půlky února. Letos tomu bohužel tak nebylo. Na Kawazu zakury jsme vyrazili, ale ještě z daleka nekvetly, plán byl vyrazit ještě jednou, ale jak to dopadlo jsem popsala výše, takže pro srovnání hrábnu "do šuplíku". Kvetení opravdu závisí na počasí a letos jsme se potýkali s nízkými teplotami a sněhem, kterého bylo víc jak 5 cm.



Kawazu zakura je sakura růžová, jak už jsem zmínila. Název Kawazu je název města v Shizuoka Pref., kde tato sakura kvete běžně. V Kanagawa Prefektuře tato sakura kvete ve velkém pouze na jednom místě a tím je Shin-Matsuda (jedna zastávka od Odawary). 



Letos jsme se vydali do Shin-Matsuda, ale vinou počasí matsuri začaly, ale stromy si dávaly na čas. Takže jsme si park prohlédli bez tlačenic a dokonce jsme se svezli na mini vláčku a malej byl jako u vytržení. Prostě nebyli fronty, takže jsme se z výletu snažili vytěžit co nejvíc. A to se nám povedlo.  Jaké byly letošní Kawazu zakury, na které jsme se vypravili 10. února? Takové!






Rozdíl je patrný na první pohled. Proto rozhodnutí jet na místo znovu tam bylo odpočátku. Nicméně letos se už nezadaří. Nevadí. Příští rok určitě vyrazíme a pokud nám bude přát štěstí, tak ve třech. Takara

Žádné komentáře:

Okomentovat