čtvrtek 26. dubna 2018

Hanami

Hanami aneb obdivování květů sakury...

Posadíte se na modrou plachtu nebo deku a přinesete si sebou něco na zub a společně s přáteli obdivujete květy sakur společně s dobrým jídlem a pitím. Japonci květy sakur zbožňují a to jak velcí, tak malí Japonci se nahrnou do místních parků zkrátka všude, kde se nacházejí sakury.



Zde rozloží své modré plachty či deky, pak se jen kochají a hodují. Hrají se i různé hry (míčové, házení talíře a také badminton) je to prostě čas trávený s rodinou nebo přáteli. A samozřejmě se fotí. Fotí se rodiny, ale i superhrdinové či cosplay lidičkové ale také svatební fotografie.



Letos sakury začaly kvést už poslední týden v březnu a od 25. března už některé odrůdy začaly opadávat. Letos je pořasí zvláštní ještě v březnu nám na sakury nasněžilo, což byla smůla. V Miyazakidai se pořádají slavnosti až 1. dubna, takže se čekalo zda sakury do 1. vůbec vydrží, protože týden předtím už byly v plném květu. 



Já jsem se s malým vydala do Tachikawa tam je pěkný park Showa Kinen Kouen. Zaplatíte pouze 400 Kč jsou zde k pronajmutí lodičku, vláček a taky je tu dětský park, který malý ocenil maximálně. Vůbec se mu odtud nechtělo. Kromě denního programu tu mají i "light up" tzn. sakury nasvícené na večer. Tento program jsem nevyužila, park je velký a mě už bolely nohy, takže jsem sakury v noci oželela. Možná příští rok. 



Dalším místem, které doporučuji je Naruse. Vypadá to zde podobně jako v Meguro nicméně koncentrace lidí je menší. My jsme se sem vydali na procházku, když sakury začaly kvést a i když se místo nenálezá v turistických průvodcích určitě by si své místo v průvodci zasloužilo. Příští rok mám v plánu tam vyrazit jakmile budou sakury v plném květu, protože to bude nádhera. Letos přináším pouze malou ochutnávku. Takara

Žádné komentáře:

Okomentovat