pondělí 3. září 2018

Obon Week 2018 tajfún sem a tajfún tam...aneb problém, kam se podíváš...

Když léto, tak Obon week...Nejdelší Obon Week za 7 let tady a jako na potvoru je to tajfún sem a tajfún tam...takže počasí není z nejlepších...Chvíli sluníčko, pak prší a je větrno. Nicméně jsem se rozhodla strávit alespoň dva dny v Atami a taky na lampionový festival na Enoshimu.


Atami je prostě top...nicméně letos jsem zatoužila jet někam jinam...Asi se mi Atami už přejedlo...lidově řečeno...Celkově jsem začala hledat nové destinace a nové akce, protože na většinu z akcí jsem dorazila po páté v řadě, takže uznávám, že už by to chtělo něco nového. Stejně tak Enoshima, tam už jsem byla víckrát, než umím spočítat...


Problém, který mě brzdí je, že malej už je velkej na nošení nebo vožení v kočárku a nemá výdrž, tzn. že v dohledné době se budu muset zaměřit na Shizuoka, Chiba, Saitama a Kanagawa pref. pouze...Tochigi by se dala taky, ale jen oblast Nikko...



V tuhle chvíli jsem ve zkušebce v práci, takže stresu je dost a dost...a ani se mi ven moc nechce a taknějak jsem zlenivěla...S touhle leností bych ráda něco udělala, protože jde ruku v ruce s mou neúspěšnou snahou zhubnout...Dostala jsem se do období, kdy nevyhledávám kontakty s druhými lidmi a svůj život mám v bublině (syn-dům-práce) ti, kteří mě znají delší dobu, vědí, o co jde a respektují to...ti co mě neznají tak dobře, ty bych touto cestou poprosila o respektování faktu, že teď prostě nekomunikuju...Děkuji za pochopení..


Práce nejistá-zkušebka....Školka pro malého je opravdový problém, protože je plno a tam, kde je volno, tam malého odmítají kvůli diagnóze "Autismus a ADHD" takže je to špatné...dělám, co můžu, protože v sázce je dům...nerada bych skončila jako bezdomovec...


Matka mého ex prudí fest...Takže už zvažuji krok k japonskému občanství...a vytvoření vlastní matriky, protože z důvodu, že cizinci nemají vlastní matriku, jsou děti ze smíšených rodin vedené u Japonského partnera bez ohledu na to, že mi byl syn svěřen plně do péče....Z této matriky se matka mého ex může dozvědět, kde bydlíme apod...Což se mi nelíbí....Samozřejmě druhou možností je svatba, pak by se syn se změnou přijméní dostal do matriky nového manžela...Nicméně přítel se ke svatbě staví tak, že se "eventuálně" vezmeme...takže spíš ne...buďme realisti...mini posun tam je, ale jde to děsně pomalu a já ztrácím trpělivost.


Nedaří se...přiznám si to...
Jsem unavená...ale zabalit to nemůžu...
ani nechci, ale v tuhle chvíli šetřím síly....Takara




















Žádné komentáře:

Okomentovat