sobota 30. října 2021

Power spot zvaný Jogashima

 Jak už jste u mě zvyklí navštěvuji řadu míst každý rok stejná místa. Nicméně občas zavítám na místa, kam jsem nevkročila alespoň 5 let. Jedním z takových míst je Poloostrov Miura v Kanagawa Prefektuře. Tak jako Shizuoka Prefektura má poloostov Izu, kde se nachází Atami. Tak Kanagawa Prefektura má Miura Poloostrov. Je tam Zushi a Yokosuka. 

Od Miura Poloostrova vede dlouhý most k malému skalnatému ostrovu zvanému Jogashima. Je to malý ostrov porostlý travou, pampasovou trávou susuki a divokými liliemi, ale hlavně je tam krásný výhled na Fuji san. V létě je viditelnost horší než 
v zimě nicméně pořád se dá Fuji zahlédnout. Natočila jsem i vlog, tak můžete mrknout, jak to tam vypadalo. 

A. si to tam užil, skákal ze skály na skálu, až jsem se bála, že někam zahučí. J. tak, tam jsme měli jiný problém. Zapomněla jsem si Ergobaby nosítko, takže kam nemohl kočárek, tam musel J. za krk. Po dni nošení tímto způsobem, jsem druhý den měla zablokovaná záda, tak jako už dlouho ne. Samozřejmě druhé dítě se na mě podepsalo ještě víc, než první. V současnosti mám o 26 kg víc, než jsem měla, když jsem sem před 10 lety přijela. Takže fyzička není, co bývala.



Vypravili jsme se přes skály k power spotu, který přestavuje skalní okno s výhledem na moře. Vyfotila jsem tam A a J a vyrazili jsme zpátky. J má 8 měsíců a 9 kg, takže už se pronesl. Přešli jsme skaliska a odtud jsme se vydali na poslední spot, který jsem chtěla navštívit a tím byl místní maják. 


Podívaná to byla luxusní: modré nebe, jestřábi kroužící kolem, moře a susuki k tomu moře a bílý maják. Paráda. Příště bych se ráda vydala na 2. stranu Kanagawy a tentokrát na útes zvaný Manazuru, tak snad to vyjde. Plánů mám vždycky tolik, ale daří se mi plnit, jen asi desetinu toho, co chci navštívit, tak doufám, že jste na tom o něco lépe s plněním snů než já. Mějte se krásně. Takara

Žádné komentáře:

Okomentovat