úterý 31. srpna 2021

Zápisky z cest: Kasai Rinkai, Tokyo

Dnes jsme se vypravili na návštěvu místa, kde před lety pochcípali tuňáci ve velkých počtech. Mám samozřejmě na mysli aquarium v Kasai Rinkai. To se nalézá o zastávku vedle než je Disney zábavní park. Mají tu velké ruské kolo, aquarium a pláž, která slouží jako brouzdaliště pro děti. Před lety jsem na této pláži nacházela jednu mrtvou rybu za druhou a od té doby jsem si na Kasai Rinkai nechala zajít chuť.

Těžko říct, co stálo za úhynem tuňáků v akvárku. Voda v akváriu je totiž přímo z moře u Kasai Rinkai, takže pokud by bylo něco v nepořádku s vodou, tak by se jednalo o rozsáhlejší problém a to se nepotvrdilo. Další verzí byla nějaká nákaza, která zahubila skoro všechny tuňáky až na jednoho nebo dva...podle posledních zpráv, které jsem tehdy sledovala jen sporadicky...Co se týče mrtvých ryb na pobřeží o něco dříve, než "tuňákový problém" někdo říkal, že za to může tajfun, a že se ryby v moři pomlátili v důsledku velkých vln...mno, nevím...jako teorie asi dobré, ale sama odborník nejsem, takže můžu říct jen to, že na mrtvé ryby na pláži nebyl ten nejhezčí pocit...

Po letech jsem se odvážila a nebylo to vůbec špatné. Vyrazila jsem na návštěvu aquaria s kamarádem a A. a můžu říct, že celý den bylo na co koukat. Nejprve jsme zašli na pláž, kde si A. užil vodu a když už mu byla zima, tak jsme našli sprchy a vyspršili ho (zdarma a studenou :-) ) a protože bylo po poledni, tak jsme se začali shánět pro jídle...výběr pro malé děti byl minimální. Převážně ostrá jídla, takže A. skončil s onigiri, ale hlady netrpěl. Místa k sezení bylo dost, jen o něco méně bylo místa k sezení ve stínu...

Najezeni, napiti jsem vyrazili kouknout na rybičky. Pro A. to byla premiéra, ale vyhledem k tomu, jak miluje rybičky v home centru, tak jsem si byla jistá, že to bude trefa do černého. A byla. Kromě rybiček, zde bylo brouzdaliště, takže následovalo další převlékání zmáchaného A. Aquarium v Kasai Rinkai nepatří mezi mé nejoblíbenější. Bylo pěkné, ale lepší Akvárium mají na Enoshimě, o tom žádná a plus tam vedou noční prohlídky. 

Po rybičkách už jsme dali jen zmrzku a hurá na ruské kolo. I zde premiéra. Ale byla to docela legrace, musím říct. Výhled byl opravdu nádherný. Jako výlet ve dvou ale i ve více lidech je to tu jako stvořené, snad jen výběr jídel by mohl být lepší, ale jinak si nemůžu stěžovat, byl to pěkný výlet...Takara

Žádné komentáře:

Okomentovat