čtvrtek 1. dubna 2021

33. kolo v ringu života část 3. partnerské KO

Když jsem potkala svého posledního partnera, tak jsem byla ve fázi života, kdy jsem našla balanc a smířila se s faktem, že budu žit pro svého syna. Žít pro děti je dobrá věc, ale nesmíte očekávat vděk, že se o vás na stará kolena postarají. Odstěhují se budou to k vám mít daleko a víte jak...přesto jsem typ člověka, který žije pro děti. Vždy jsem stavěla děti na první místo. Chlapi přijdou a odejdou, ale děti, ty vám zůstanou do konce života, pokud jde všechno dobře. Víme jak, člověk plánuje a představuje si, ale nakonec život se vybarví jinak. 

Byla jsem v rozpoložení, že už do žádného vztahu nejdu.  Vždy to bylo o tom, miluju tebe, ale s tvým synem mám problém a to pro mě byla konečná ve všech případech. Když jsem se rozhodla, že budu žít bez chlapů, tak mě Osud vyzkoušel, zda to myslím vážně. Všechny přechozí vztahy nebyly vážné. Teď to bylo jiné. Okouzlující chlap. Gentleman. Přiznám sedla jsem si z něj na zadek (stejně jako všechny ostatní kolem něj, protože to on umí a umí to dobře). Můj partner přijal syna za svého. Přesto jsem mu nedala práva k synovi (a dnes jsem za to ráda, i když on mi to vyčítá). Asi šestý smysl. 

Jakmile jste single mother, tak určitým věcem děti vystavovat nechcete. Nechcete jim ukazovat, že jste psychicky na dně, protože jsou to děti a děti se mají s vámi cítit v bezpečí. Vždy jsem brala jako povinnost, že to co se děje kolem mě se syna-velkýho nedotkne. Jednou mu to všechno povyprávím, ale to až bude dospělý.

Rozvedla jsem se z důvodů neustálých hádek a spoustě dalších důvodů, ale fakt, že jsme s mým japonským ex-manželem nebyli schopní vytvořit domov pro našeho syna, kde by byl klid a mír, tak ten hrál významný fakt. Pocházím z rodiny, kde se rodiče dohadovali, takže na hádky před dětmi mám specifický názor. 

No a jak to vedeme s mým nynějším partnerem? Máme stejný názor na věc, že děti jsou děti a do dospělých věcí dětem nic není. Tohle oba ctíme. Nechceme jim vyrábět vzpomínky, že tatínek byl hnusný na maminku a maminka plakala apod. Nicméně nejsme spolu. Nemůžeme být, protože každý máme vztah o něčem jiném. Bohužel. Nechci se o tom rozepisovat, co se stalo a co se děje. Kdybychom spolu neměli děti, tak by to bylo  jednodušší. Mnohem jednodušší. 

Vše se  teď točí kolem dětí v péči. Na dětech nám oboum záleží a oba chceme, aby se měly co nejlépe a náš rozchod je nezasáhl. Tím, že jsme spolu nikdy nežili můžu říct, že se pro ně vlastně nic nemění. Ale to pravděpodobně nepotrvá. Jak to povedeme je otázka času a dohadování přes chat. Verzí je několik a většina je velmi nevýhodná pro mě. Možnost 1. budeme si hrát na "happy family", možnost 2. půjdeme 50/50, co se dětí v péči týče, budu se muset přestěhovat za ním a vzdát se práce a začít znovu od nuly a 3. možnost je já zůstanu s dětmi, tam kde jsem a děti bude mít otec o prázdninách. 

Možnost 1. nechce ani jeden z nás. Možnost 2. je výhodná pro něho, ale pro mě vůbec. Navíc si nemyslím, že by byl schopný respektovat můj dům a moje pravidla. Možnost 3. je ta nejlepší možná, ale to nechce. Chce abych já děti měla jen o prázdninách a on je bude mít přes rok. To nechci já. 

Nechci otce připravit o děti, ale zároveň nechci, abych přišla o děti já. Komunikace se bohužel nevyvíjí moc slibně. Je tu ještě jedna možnost a tou je pronájem mého domu, a dál už nechám pracovat vaši představivost, i když to udělám s těžkým srdcem. Neumím si představit, že bych nežila se svými dětmi. 

Nemám sílu ani brečet. Nabrečela jsem se dost v těhotenství a po porodu. A jediným důvodem byl on. Nehádali jsme se, ale po těch dvou letech se naplno ukázalo, že my dva k sobě nepatříme: pokud jste s někým jen kvůli jeho potenciálu, to je nebezpečné. Ten potencionál se nemusí vůbec naplnit. Pokud jste s partnerem pro to, jaký je, to je podle mě klíčem k úspěchu. Člověk se nezmění. I kdyby 100krát chtěl. Milovat druhého pro to, jaký je se vším všudy, to si myslím, že je jediná správná cesta. Společně se zlepšovat a motivovat? Ano! Snažit se měnit partnera k obrazu svému? Určitě ne. To že daný člověk k vám nesedí není vaše chyba, ale ani jeho chyba. K vám nesedí, ale k někomu jinému sedne. Stejně tak já, to že se k němu nehodím, je smůla vzhledem k okolnostem, ale je to fakt. Budeme mnohem šťastnější každý ve svým a společně budeme pečovat o naše miláčky. 

Rada na sobe zapracuju, ale bude to, protože chci a ne protože mě někdo nutí. V čem na sobě musím zapracovat je: začít víc snít a jít si za sny. Mám řadu cílů: hubnutí, cestování, vzdělávání, úspěšný start velkého do školy atd. V tuhle chvíli toho mám na talíři spoustu. 

Snažím se soustředit na rodinu. Jezdíme na výlety. Starám se o děti, jak nejlépe mohu. No celkově se snažím pracovat sama na sobě. Soustředím se na děti a na sebe a plánuju. Na to co se chystá musím mít, co nejlepší plán, jinak to může dopadnout blbě. Co bude dál, to se uvidí.

Abych nemyslela na své partnerské KO oprášila jsem youtube a začala jsem natáčet vlogy. Nejsem nijak dobrá, ale držím si pěsti a třeba se moje základla lidiček, kteří mě podporují rozrostou. Editování mi moc nejde, jsem opravdu jen běžná učitelka, takže technika mi nic moc neříká. Mluvení v Češtině už mi taky moc nejde. Slovo "takže" a "tak" se vyplatí počítat, pokud se trefíte, tak vám pošlu pohled z Japonska. 

Je čas vrhnout se do youtube vážně. Dosud jsem měla YT kanál, ale nahrávala jsem tam neosobní videa, protože jsem tak trošku shy. Nejsem moc průbojná, takže jsem si teď stanovila  gól a prostě půjdu a uspěju. Držte mi pěsti a celé mé rodině též.

Zde je odkaz na můj Youtube channel: 

https://www.youtube.com/channel/UCkm4pKnNeJkli2S7ijBJ6Ow

pokud máte nějakou otázku k Japonsku, pak určitě do komentářů. Pokud budu vědět, tak ráda odpovím. 

Taktéž mám instagram, kam přidávám pouze fotoreportáže z cest. Budu se snažit postovat pravidelně alespoň jednou týdně. 

https://www.instagram.com/zestinusakur/

Mějte se co možná nejlépe. Mějte se rádi a buďte na sebe hodní. Život máme jen jeden a jaké si to uděláme, takové to budeme mít...Tak si to udělejme co nejlepší! Takara


20 komentářů:

  1. Díky za videa, hned jsem koukla na všechna. Je zvláštní po těch pár letech, co čtu tvé články nebo příspěvky na koníkovi, slyšet tvůj hlas :) Těším se na další.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim, ze je to zvlastni zacinat s vlogem a youtube ve 33letech :D

      Vymazat
  2. Podíval jsem se s chutí na díl o cestování vlakem a připomněl si tím spoustu vlastních zážitků z projíždění Japonska od Hokkaido až na úplný jih Kyushu vlaky nejrůznějších kategorií.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za zveřejnění youtube kanálu. Po večerech,jak usne nejmladší člen rodiny, už vím čím se zabavím. Je super nyní slyšet i k tvé osobě hlas. Příspěvky a blog čtu také už od dob na koníkovi. Doufám, že nevadí, že tykám. Přeji ať vše dopadne co nejlépe pro tebe, velkého i malého. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni zac. Dekuji za dlouhodobou prizen. ☺ hlas mam jak uspavac hadu. Tykani mi urcite nevadi. Dekuju a zase na videnou u dalsiho prispevku 🙏

      Vymazat
  4. Nějakou dobu jsem tady(i jinde)nebyla.Musím si udělat více času.
    Držím palce,ať se vše zdaří.Není lehké být sama s dětmi.Ale moje děti jsou už taky rodiče,myslím že jsem je vychovala i bez otce dobře.Máme se vzájemně moc rádi.Možná i proto nesu "Coronu" tak špatně.Byli jsme zvyklí často se setkávat.
    Drž se-bude lépe. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufam, ze jsi v poradku.
      Zacala jsem natacet vlogy z Japonska. Odkazy davam do clanku,tak snad se budou libit.

      Vymazat
  5. Teda, to bylo silný čtení (přečetla jsem všechny 3 díly). Díky za sdílení tvého příběhu! Čtu tvůj blog už poměrně dlouho, ale nikdy mi z toho nedošlo, čím vším jsi postupně musela projít. Musíš být neuvěřitelně silná žena. Je mi jasný, že ti často prostě nezbylo nic jinýho, než být silná, ale to na tom nic nemění. Většina lidí by se podle mě z tohohle všeho sesypala mnohem dřív.
    Mrzí mě, že jsi tím musela projít, takovou nálož problémů by někteří měli tak na tři životy, ne na těch tvých pár let. Hrozně moc ti přeju, aby se ti podařilo se co nejdřív dostat v životě do stavu, kdy budeš spokojená a šťastná ty i tvoje děti. Držím všechny palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc.
      3.dil je cenzurovany. Nemam koule napsat, co se stalo. Treba jednou. Vzdy pisi az s casovym odstupem, proto to nebylo zjevne.
      Dekuju moc. Budu se snazit abychom se meli, co nejlepe.

      Vymazat
  6. Mila Takara,
    na tvoj blog som natrafila velkou nahodou -- velmi sa tesim na vsetko, co si este hodlam precitat -- v tejto chvili len najlepsie zelania -- pre teba aj tvoje krasne dve deti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju. Tusim, ze jste videla, jak jsem se proflakla na seznamu.cz 😅 Dekuju za komentar a budu se tesit u dalsiho clanku.

      Vymazat
  7. Dobrý den, narazila jsem na Vás přes to video s porodem. Japonsko už mě nejakou dobu fascinuje, ale určitě bych neměla koule na to tam žít. Zatím jsem se setkala jen s příběhy můžu a nebo studentů. Váš blog a videa o "všedním - nevšedním" životě v Japonsku je skvělý. Hlavně se mi líbí ta autentičnost. Vy sama jste teda pro mě neuvěřitelně silná žena. Nejvíc mě dostal příspěvek o tom, jak Vám v těhotenství rovnali nos a který jste si nakonec narovnala sama. Kolik situací jste zvládla, které by mimochodem bylo náročné zvládnout i v Čechách, opravdu máte můj obdiv a získala jste dalšího fanouška. P.S. Jo a druhý porod mě taky ukrutně bolel, o dost víc než první a slyšeli mé přes celý Motol.
    Srdečně Vás zdravím Kami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za prispevek.
      Moc si vazim kazdeho ctenare.
      Rada situaci, do kterych jsem se dostala, sla udelat jinak a co se chlapu tyce, tak tam je to jednoznacne spatny vyber z me strany.

      Vymazat
  8. Díky moc za YT videa a zprostředkování života v Japonsku a hlavně díky za velmi osobní informace. Narazila jsem na Vás náhodou, ano na seznamu :-) a jsem za to moc ráda. Máte můj velký obdiv, jak vše zvládáte. Chlapecci jsou krásní. Držte se a těším na Vaše další videa ať už třeba o výchově dětí v Japonsku nebo z nějakého výletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, ze sledujete. Dekuju moc. Zvladam/nezvladam.Neni kazdy den posviceni.

      Vymazat
  9. Áno, krásne a moc nezvyčajné čtění, ja to čítam s ,,otvorenými ústami", aj keď som v živote zvladala strašne moc, po fyzickej i psychickej stránke...být sama tak ďaleko, smekám klobúk vážne, veľký obdiv, čo jedna mladá žena zvládne a musí zvládať, teším sa s tebou z ��, všetko novučičké, teším sa na nové videjká, krásna čeština, aj keď 10 let už pryč, dúfam, že máš ale aj čas jenom pro sebe, dom,chlapečci...vlogy, odpovede, výlety,škola,zladiť všetko, moc sa teším na ďalšie, len aby si bola zdravá a mala veľa sily na všetko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc.
      Snazim se. Cestovani a vlogy me bavi, je to muj relax. Takze se mam fajn. Dekuju moc. Preji hezky den ♥️

      Vymazat
  10. Takaro! Tvůj blog jsem velmi pravidelně sledovala když jste přijeli do Japonska. Pak jsi se mi někam ztratila (Tedy tvůj blog) a teď, po deseti letech takových zmen! Nedovolím si nic radit v životě, jen popreju - buď šťastná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:-) Ono mně se blbě radí...dělám si to stejně po svém. Děkuju, za komentář a těším se zase na "čtenou" :-)

      Vymazat