čtvrtek 22. dubna 2021

Jak jsem bouchla na seznam.cz

 Chcete být slavní?

Možná ano a možná ne. 😂 I já jsem zakusila pocit slávy na 5 minut, kdy se video se mnou objevilo na seznam.cz. Netušila jsem, ale vzhledem k tomu, že mi začali přibívat subscribeři na mém youtube kanálu a též followeři na mém Instagramu, tam mi bylo jasné, že se něco děje. Ozvala se mi kamarádka, že jsem "slavná", že jsem na seznamu. Moje reakce: " No, nazdar..." 😂 Upřímně raději bych se proslavila nějakým svým vlogem nebo článkem z Blogu, ale člověk si nemůže vybírat, že? 😂

Před časem jsem byla oslovena Modrým Koníkem, zda bych jim neodpověděla na pár otázek, tak jako například maminka z USA. Jo, proč ne. Jsem sice jedna z mnoha, kdo v Japonsku rodila, ale mám zkušenost čerstvou, tak proč ne...Řekla jsem upřímně, jak to bylo a ráda bych se zastavila u jedné věci, co se komentářů, pod videem týče. Lidi buďte na sebe hodní. To, že vás porod nebolel nebo jste u něj nekřičely neznamená, že jste hrdinky. Znamená to pouze to, že v dané oblasti, kam vám šly kontrakce máte méně nervu. Křik se dá do určité míry ovlivnit, Ale všeobecně se ví, že vyvolávaný porod bolí víc, protože čípek se otevírá rychleji, než je tomu u přirozeného porodu. Já měla první super rychlý celkově trval 7 hodin od prasknutí vody, ale vlastní porod od otevření na 4 cm trval pouze hodinu a půl. Otevírala jsem se rychle a i sestry říkaly, že tohle muselo bolet a taky bolelo. Křik mě nevysiloval, naopak pomáhal a to byl asi další důvod, proč mě nikdo neokřikoval. U druhého, mě nikdo neokřikoval, protože po oxytocinu porod postupoval rychle a taky věděli, že by to nemělo smysl... jsem z 6 cm za 50min!!!hotová, takže ano 17 hodin trápení, ale vlastní porod byl pouze 50minut. Takže ano bolest hrozná a to nejsem žádná cíťa. Léta karate apod. fakt si nemyslím, že jsem hysterka. Slovo hysterka bylo použito  v kontextu s faktem, že Japonky u toho nekřičí. Takže pokud se někde nekřičí, pak ten kdo křičí bude tak trochu "za hysterku"...Takže za mě, každý máme jiné tělo, jinak jsme stavěné, jinak je pánev a nervová soustava, jinak jsme na tom psychicky. Není třeba si kasat trička a honit si ego. Někdo u toho křičí a někdo ne...Chtěla jsem reagovat do komentářů, ale bohužel se z Japonska nemůžu přihlásit. 

Samozřejmě pro mě bylo překvapením, že se video dostalo až na seznam.cz. Nečekala jsem to, natáčela jsem ho pro celkem malou komunitu maminek na Modrém Koníkovi a nebylo mým cílem "udělat se slavnou" tímto způsobem. To mi (prosím) věřte. Kdybych natáčela s vidinou, že se uvidím na seznamu, tak bych patrně byla méně otevřenější 😂😂

No nic užiju si svých 5 minut "slávy" a pro ty, kteří mě neznají, ale hodlají sledovat, ať už na Instagramu nebo na Youtubu nebo tady, tak mám pár řádků. 

Jak bylo zmíněno, žiji 10 let v Japonsku a píši blog o Japonsku. Miluju cestování a místní kulturu, takže blog je zaměřený z větší části na tahle dvě témata. Můžete zde najít sem tam nějaké deníčkové zápisky z mého života. No a pak hodně článků na téma běžný život v Japonsku. Jak se tu žije apod. Nejsem japanofil ani japanolog. 

Veškeré informace, které tu mám jsou věci, které jsem zažila. Nechodím info dohledávat, protože si myslím, že google umí používat každý a nemusí kvůli tomu žít v Japonsku. K Japonsku mám vztah realistický. Jsou tu dobré věci a jsou tu ne-dobré věci. Vztah k ČR mám pozitivní, mám ráda ČR, mám ráda naše lidičky, i když jsme na sebe občas jak psi. Pořád máme toho spoustu, na co můžeme být hrdí. Nepatřím k těm Čechům, kteří si o sobě myslí, že jsou něco spešl jen proto, že žijí v cizině. 

Pokud se vám můj blog líbí určitě se podívejte na mé starší články. Určitě se něco zajímavého dovíte a určitě nechte i komentář, snažím se odpovídat všem (zatím jsem moc práce neměla, podle google mám dva věrné čtenáře zdravím Mr. Čerf a paní Evu. ♥️

Mějte se krásně a buďte na sebe hodní. Takara 

PS: tenhle koment me pobavil. Dekuji. 🙂

Mily pane, ta videa jsou od maminek zijicich v zahranici pro maminky v CR. 

Vy maminka nejste...

Kolik deti bych podle vas mela porodit aby mi bylo dovoleno promluvit o me zkusenosti s porodem. Dve deti se mi zda dost 😂

Smyslem tohoto videa nebylo vyucovani porodnictvi a ani neslo o jednoho blbeho doktora. Nedaval jste pozor mily pane. Me totiz nikdo neokrikoval. Ze Japonky u porodu nekrici se tu vi, je to v ramci vseobecneho  prehledu...

Na rozdil od Vas z tohohle neudelam "typicky chlap ignorant" 😂 Preji hezky den. T.

8 komentářů:

  1. Mr.Čerf děkuje :-). No vida, tenhle článek mi unikl, jinak bych si hned liboval, jak mám slavnou známou :-). S těmi komentáři je to těžké: Čím širší a s osobou autora méně obeznámené je publikum, tím větší je šance, že přijde komentář od nějakého negativistického rozumbrady; to je bohužel nepominutelná daň za čtenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani na to nekoukej.
      Pro chlapa to nema vyznam. Je to video, ktere jsem natocila pro modreho konika - forum pro tehotne a matky. Nejakym zpusobem se dostalo az na seznam. Radeji aby se tam dostal nejaky z mych vlogu nebo clanek...ale jak jsem napsala clovek si nevybere.
      Uz to videlo 50 000lidi 🤦😂

      Vymazat
  2. Dobrý den, před chvílí jsem zhlédla Vaše sympatické video na seznamu. Nevěděla bych ani, že máte blog. Jsem za to nyní ráda a těším se, až si přečtu něco víc. Hodně zdraví a štěstí Vašemu malému i celé rodině. PS:Porod je hrozný a ještě k tomu v cizině... Svým dcerám jednou řeknu pravdu bez příkras, ať to pro ně není takový šok a mohou se na to lépe psychicky připravit :-)... Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za komentar.
      Bez prikras a bez straseni. 👍
      Mohlo to byt horsi. A ve finale je to jedno, hlavni je, ze jsme oba v poradku. Je rada lidi, ktere to stesti nemaji. Neni to samozrejmost.

      Vymazat
  3. Nic si z toho nedělej! Kdo porod nezažil, vůbec neví o čem je řeč. Já měla tři a každý byl úplně jiný. Video jsem viděla a za nic se nemusíš stydět! Je to realita nic víc. Jak jsem psala na začátku, kdo nezažil... ať mlčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to realita, ale byla natocena pro MK ne pro seznam. Kdybych to byvala vedela, tak to natocim vice korektneji. 😂

      Vymazat
  4. To si zase někdo uvolňuje svoji negativitu.Přála bych tomu pánovi jediný porod...

    OdpovědětVymazat